1. Cum Cumpar ?
Cumpararea produselor din magazinul nostru poate fi realizata doar comandand online.
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din stanga paginii ce contine categoriile de produse, prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina de promotii. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Prin apasarea butonului “adauga in cos” produsul este adaugat la cosul de cumparaturi; daca doriti o cantitate diferita de “1” completati cantitatea inainte de a adauga produsul in cos; altfel, puteti modifica in cosul de cumparaturi cantitatea produsului.
Pentru finalizarea comenzii trebuie sa va logati (daca aveti deja un cont) sau sa creati un cont de utilizator.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
- Datele tale: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.
- Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda.
Comanda dumneavoastra este incheiata cu succes cand va este afisata (si trimisa pe e-mail) factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In curs de confirmare". In momentul procesarii comenzii de catre herlitz.ro, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat de noul status al comenzii "Comanda confirmata".
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Pentru eventuale sesizari sau reclamatii, ne puteti contacta prin e-mail la sesizari@herlitz.ro.
Pentru intrebari suplimentare legate de plata cu cardul, puteti contacta EuroPayment Services s.r.l. Help Desk EuPlatesc: https://hd1.euplatesc.ro prin e-mail la support@euplatesc.ro sau prin telefon la numarul +40 371 335 807.
2. Cum Platesc?
Aveti la dispozitie urmatoarele metode de plata:
• Online prin cardul bancar
• Plata ramburs: platesti in numerar la livrare.
In cazul optiunii de plata "Online prin card bancar" veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!
3. Livrarea
Livrarea produselor comandate se face in orice localitate din tara, prin curier rapid, utilizand serviciile GLS.
Livrarea produselor in toata tara pentru comenzile ce depasesc valoarea de 200 Ron inclusiv TVA se face GRATUIT. In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 200 Ron inclusiv TVA cu livrare la domiciliu, costul livrarii este 20 Ron, inclusiv TVA.
La validarea comenzii puteti opta pentru ridicarea produselor de catre dumneavoastra de la sediul Herlitz Romania din Targu Mures, str. Depozitelor, nr. 22. In acest caz asteptati confirmarea din partea herlitz.ro pentru a putea fi ridicata comanda (veti fi contactat telefonic / email).
Termenul de livrare este de 2 - 5 zile lucratoare de la receptionarea comenzii, dar, in anumite situatii (produs lipsa stoc, produs indisponibil la furnizor, forta majora, etc), acest termen se poate mari cu cel putin inca 5 zile lucratoare. Aceasta situatie este comunicata clientului, acesta putand sa confirme sau sa anuleze comanda.
Comenzile inregistrate sambata, duminica sau in zile libere sarbatori legale vor fi procesate in prima zi lucratoare.
Herlitz Romania isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.
4. Politica de Preturi
Preturile produselor sunt cele afisate pentru fiecare produs in parte si sunt actualizate zilnic. In principiu, discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Pentru calculul sumei se pastreaza reducerea cu valoarea cea mai mare.
Societatea Herlitz Romania SRL va putea desfasura orice campanie promotionala referitor la produsele afisate pe site, promotii ale caror conditii vor fi stabilite in intregime de catre herlitz.ro.
Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda, www.herlitz.ro poate solicita achitarea unui avans de cel putin 50% din valoarea produsului.
Produsele comercializate prin intermediul www.herlitz.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului, si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala.
5. Politica de Retur
Pentru produsele comandate pe herlitz.ro beneficiati de dreptul de retur in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea comenzii.
Conform ordonantei privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, O.U.G. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Costul transportului pentru retur (de la client catre Herlitz Romania) va fi suportat de client. Herlitz Romania va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 zile de la data receptionarii produsului.
Produsele returnate trebuie sa fie in stare perfecta, nefolosite sau uzate; produsele se pot returna doar in ambalajul original, care nu trebuie sa fie deteriorat (banda adeziva lipita direct pe cutie, urme de lovituri, etc.).
In cazul produselor care au sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut; produsul trebuie returnat sigilat.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului. Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare. Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
Herlitz Romania isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia retururilor repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi produs). In cazul materialelor consumabile desfacerea ambalajului sau sigiliului duce la pierderea dreptului de returnare a acestora.
Nu se pot returna produsele aduse pe comanda speciala, produsele personalizate.
Pentru returnarea unui produs puteti inregistra returul in Formularul de retur din Contul dumneavoastra de client.
Produsele care nu sunt conform specificatiilor de pe site se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia cu unul conform. Daca herlitz.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea acestuia.